Herkese selam 23+2 deyiz bebeğimin hareketlerini hergün hissediyordum ama 2 gündür tık yok aynı zamanda 2 gün önce tetanozun 2.dozunu olmuştum bi ilgisi var mıdır onunla kafamda kurup duruyorum. Karnımda sertliğini kaybetti yumuşacık. Normal mi sizde de böyle mi? Kapalı bi kutu gibi gerçekten çok kötü bişey sağ salim kucağıma alsam artık 🥺