Kızlar merhaba 2 gün önce doktor kontrolüm vardı 32 haftalıkken gittim doktor 1 hafta önde gidiyoruz herşey güzel dedi bir daha da 35 haftalıkken çağırdı şimdi 1 hafta önde olduğumuza göre ben 2 hafta sonra mı kontrole gitmeliyim yoksa 3 hafta sonra mı? Birqz uzun oldu ama ☺️🙏