Ceylan123 Merhaba hanımlar 1 yaşında oğlum var bugün 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim sevinsem mi üzülsem mi bilemedim . Yaşayan var mı bu durumu neler bekliyor beni acaba zor olur mu 😔
xelifgulxx Ceylan123 ben canım kızım 11 aylıkken öğrendim hamile olduğumu 16 şubatta kızım yaşına girdi ben 13 haftalık hamileyim vardır bunda da bir hayır diyorum
04052016mh Ceylan123 oğlum daha 8 aylık olacam ve hamile olduğumu öğrendim atın 15. De daha alışamadım belki de yoktur diyorum kan sonucu yanlış çıkacak sanki 🤦🏽♀️ Alışamadım daha doktora bile gitmedim gitmek istemiyorum, keşke yaşına gelince olsaydı benm de
Ceylan123 04052016mh sevinemedim bile beklenmedik gebelik oldu oğlum daha bir yaşında napıcam bilmiyorum 😔
Mary6134 Benimde 21 aylık kızım ve 1 aylık hamileyim. Sevinemiyorum çünkü eşim istiyordu ama ben hazır değildim. Hayırlısı olsun.
Ceylan123 Mary6134 benim oğlum oğlunuz ile aynı ayda olsa belki bu kadar üzülmezdim ama henüz 12 aylık o yüzden psikolojik olarak çökük durumdayım 😔
1Anne2Bebek1Kopek Ceylan123 15 aylik oglum var 12 haftalik hamileyim canm yani ben de basta korktm ama smdi daha iyi bakiyorum tabi zorlanicaz ama rahata erince yapmazdm kardesi olsn da istiyodum zor zamanlar da olucak guzel zamanlar da olucak biraz buyudgn de oyun kurucaklar arkadas olucaklar birbirlerine iyi tarafndan bakalim
Gamze0666 Ceylan123 zamanla alisacaksin canım benim insan başlarda şok oluyor ama rabbim versi vardır bı bildiği Allah yokluklarini aratmasın
Dogalnaz Ceylan123 ben oğlum 4 aylıkken dıyer oğluma hamıle olduğumu ogrendım ve hemde ıkı aylık olmustum oğlum bır yaşına gırdı bır gün sonra ıkıncı oğlum doğdu ve ıkız gıbı büyüttüm tek bence zorlanmazsın daha güzel oluyor beraber büyüyorlar daha ıyı oluyor
Fatmaada2015 Ceylan123 çok zor ama çok güzel Benin kızım 8 aylıktı öğrendim 1 aylık hamileymişim kızım tam 15 aylıkken oğlumu doğdum çok zor gerçekten ama annem hep yanımdaydın şimdi çok iyi oldu 29 haftalık hamileyim we ben doğduğumda kızım 6 yaş 4 aylık oğlum tam 5 yaşında olmuş olacak küçük prensesimizi bekliyoruz ablası abisi çok heyecanlı 🤲
Zynp63 Ceylan123 senin yine iyi ilk kızım 4 aylıkken öğrendim hamileyim 13aylıkken kızım diğer bebeğim doğdu şimdi 8ve 7yaşımdalar iyiki diyorum arkadaş gibiler
Ceylan123 Zynp63 ne kadar güzel bende moral olur diye post açmak istedim psikolojik olarak çöküpüm şuan
Zynp63 Ceylan123 inan bende öyleydim nasıl ağladım suçlu hissettim kendimi ama Rabbim nasip etmişse vardır bir bildiği