meltemkokden Arkadaşlar 22+4teyim. Bir haftadır bacak krampalarım ve ayakta azcık bile dursam bel agrımdan ölüyorum. Bazen uykumdan uyandıracak sekilde kramplar oluyor ve gecmiyor yürümm bile zorlaşıyor dr randevuma daha 2 hafta var sizlerdede oldu mu bu sekilde neler yaptınız acaba?
PasaninAnnesi meltemkokden magnezyum kullaniyormusunuz? Bel ağrısı bebek ve karnımız büyudüğü icin karnımız òne doğru ciktikca belimizde agri yapiyor denge merkezimiz degisiyor
PasaninAnnesi meltemkokden 22+2yim bende magnezyumda kullaniyorum ama bel agrim yinede aşirı. Bebek hareketleriniz nasil benim 2 gündür yavaslama var bende ona takıldım 😢
srpkse meltemkokden birebir aynı şeyler bende var . Bugün doktor randevum var sorucam bakalım. Inanılmaz bacak kramplariyla uyaniyorum ve belimde çok şiddetli bir ağrı 🤦♀️🤦♀️
Cisemk meltemkokden canım bende bel fıtığı var o yuzden aynı sıkıntıları yaşıyorum 35. Haftada dahada zor oluyor😖
meltemkokden PasaninAnnesi Hayır sadece demir kullanıyorum karnım anormal bi sekilde büyümedi ama sanırım vücuda gore degişiklik gosteriyoda olabilir. Bende okudum normal diye yazıyor heryerde ama benimki biraz aşırıya kaçtı ve canımı cok yakıyor artık belki bi öneriniz olur diye danışmak istedim yinede
meltemkokden PasaninAnnesi bu dönemlerde yavaşlaması gayet normalmiş. Bebiş kendine uyku düzeni oluştrmaya başlamış cünkü bu sıralar sürekli uyuyada olabilir. benimki güclenmeye başladı daha sık hissetmeye hatta dışardan gormeye başladım hareketlerini😊 özellikle yattgıgım zaman bebek biz hareket halindeyken uyuyup yaytıgımızda uyanık oluyormus cogunlukla bende de öyle
PasaninAnnesi meltemkokden magnezyum eksikliği etkili olabilir kramplarin sebebi o canm karnın cok büyümediyse yine eksiklikten belinede vuruyodur
meltemkokden srpkse 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Doktordan sonra bizimlede paylaşır mısın? Erken dogum belirtisi fln olur mu diye düşünmeye bile başladım hatta😬
PasaninAnnesi meltemkokden benim nerdeyse 1 aydir öyleydi bide gelişimide onden gidiyo biraz iri daha cok hissediyodum disardan goruyodum hep uyku düzeninede alismistik genelde günduzleri cok hareketli olmaz aksam 6 7 gibi baslar gece 1e kadardi ama iki gundur aksam da cok hareket etmeyince telaslandim nettede normal yaziyo bu haftalarda ama evham 🙈
srpkse meltemkokden yok kız saçmalama 😂 Paylaşırım tabiki bendeki çıkan sonuçla kendini bir tutma ama :) Herkesin hamileliği bünyesi vücudu farklı sonucta
meltemkokden Cisemk oda aklıma geldi bendede var mıdır acaba tam belirtileri ne oluyor fıtıgın?sende hamilelikte mi cıktı bende hiç yoktu da
Cisemk meltemkokden bacak çekmesi gibi böyle iğne vurdururuz bir süre kasılır ya bacak öyle bir şey. Birde sürekli bel ağrısı
HandeA Bende 26+1 im. Kramplar İçin doktorum daha ilk aylarda magnezyum ve calsiyum desteği vermişti. Çok şükür olmuyor. Ama bel ağrısı beni mahvediyor😒 Zaten önceden fıtığım vardı. Şimdi bazen ağrıdan duramıyorum. Son aylar böyle nasıl geçecek hiç bilmiyorum 🤔
Melahat38 meltemkokden bende 20 haftalığım canım aynı şekilde ayakta fazla kalırsam belim ağrıyor biraz dinlenince geçiyor. Kramplar içinde drum magnezyum verdi biraz da olsa rahatladım şimdi geceleri daha az kramp giriyor ve çok fazla ağrılı olmuyor öncekiler gibi.
Mrvbdk meltemkokden evet aşırı derecede var ama doktor bana yapablcek hc bir şey yok dedi süt ve süt ürünlerni düzenli al ve ağrı kesici baska caresi yok dedi
meltemkokden Bende süt tüketmiyoreum herhalfe ondn eksiklik var bendede doktora gidince bakalım ne dicek artık