Kızlar merhaba, 24 ünde regl oldum düne kadar her şey normaldi. Hatta dün nokta kadar kan geldi bugün ise sanki tekrar regl olmusum gibi bir bel ve karın ağrısı yaşadım ve 1 saat önce tekrar kan gelmiş pes komple doldu. Benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı aranızda. Varsa doktora falan gittiniz mi ? Ne dediler lütfen yazar misiniz ?