Gulsum1205 Merhaba sabahtan beri burnum akiyor ve boğazımda gıcık oldu bunu nasl geçer vikisle y yağlasam bi zararı olurmu
Fatos007 Gulsum1205 Ben kullanıyorum bir sorun yaşamadım. Banada sağlık ocağındaki hemşire önermişti bir zararı olmaz demişti.
Demiralpmoms Gulsum1205 zararlı dıye biliyorum ben. Kullanmadım hiç. Başka türlü gecırmeye çalışın isterseniz yada doktorunuza danışın