Tarcin Arkadaşlar merhaba 17+3 günlük hamileyim geçen hafta kanda afp (alfaprotein) testi yapıldı. Sonucum 2.11 afp mom olarak çıktı. Sizlerin nasıldı? Doktora ulaşamadım da merak ettim. Çok saolun
Zulal09 Günaydın 🙋🏼♀️ Bende 17 haftalık hamileyim geçen hafta 4 lü testimin sonucunu aldım afp değeri 32.7 ıu/ml yazıyordu mom olarak karşılığı 0.97 imiş. İnternette 2.5 mom un altında olması gerekiyor diye okumuştum ama en güzeli doktora danışmak. Bende ilkte değerine bakmadan 32.7 çıktı sandım ödüm koptu sabahı zor ettim hemen doktora gittim mom değeri olarak çevirilmiş haline bakmamışım meğer 🤦🏼♀️ Fikir olsun diye kendi değerimi yazdım canım inşallah hepimizin bebişleri sağlıkla gelirler 🤗
Tarcin Zulal09 Sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi inşallah canım. Bakalım bugün arıycam doktorumu ben de