Flower3 MercimekVeaAnnesi hayırlı olsun , korunuyor muydunuz ? Süpriz mi oldu ve beraber büyürler işte bizde abimle öyle olmuşuz 🎈
Gulhan08 MercimekVeaAnnesi ewet maalesef bende senle aynıyım canım 10 aylık kızım var ve 3.ye 4 haftalik hamileyim🙈
MercimekVeaAnnesi Flower3 tesekkurler canim supriz oldu ama iyide oldu arkads olacaklar ama hamilelik uzun ve zor
Aselinannesiii MercimekVeaAnnesi evet hiç adet de olmamıştım doktorun dediğine göre kırkım çıkınca kalmışım hemen kazayla oldu ilkim normal doğumdu canım