MihrbnGrbz3 yahu korkmayin eskilerin anlattigi hikayelerde saglik sistemi hiç gelismemisti millet evinde doguruyordu simdi epidural var 4 cm acilmada belden igne yapiliyor mis gibi 10 cm olana kadar hic aci hissetmiyorsun cikiyorsun dogum masasina doguruyorsun yani kapi varken niye duvari zorluyorsun 7 kat kendini bos yere kestiriyorsun tabikide zorunlu hal varsa bebek dogmuyorsa sezeryen kurtaricidir diger turlu hem senin hem bebegin için en sagliklisi normal doğum nerden bileceksin ki dogumun nasil geçecek belki kasilmalari tolere edeceksin her kasilmada bebegine kavusagin ani dusuneceksin ve diceksin 1 2 saate bitecek hersey sonra kuş gibi olacagim diceksin kimler kimler doguruyor sen mi yapamazsin yahu aci esigi en dusuk kisi bile normal dogurdum mis gibiyim diyor sen niye yapamayasin ucunda ölüm yok ya zorlanacaksin evet normal dogum kolay olsa herkes dogurur emin ol sonucta icinden bir bebek cikacak yapacagina inan anne olacaksin her zorluga gogus gereceksin bir sekilde doguracaksin yani birak kendi haline allaha dua et belkide bebegin seni hic uzmeden hop bi bakmissin kucaginda