Sabahtan beri belimde sızı seklinde ağrı var.. 1 haftadır da genital organımın orda popomun ordaki kemikelrde felaket bir ağrı vardı.. yürüyüş yaptım biraz ağrım geçmedi.. git gide arttı sizi halini ağrıya aldı.. ama karnında kasiklarimda agrinyoktu. Smdi kasiklarimda da ağrı var ama böyle gelip giden gibi değil.. hep var sanki. Bazen hafifliyo snra gene devam ediyo. 38. Haftadayim su nişan gibi bir durum yok.yarin muayene maya gidicem .