Nurceren benim de aynı haftaya yakın sancım çıkmıştı şu an 36+2 deyim ancak son bir kaç gün iyi hissediyorum diye evin içinde biraz hareketliydim yordum kendimi herhalde 3 gündür sancım var hastanedeyim durdurmaya çalışıyorlar. Dikkat et kendine yorma hiç, sonuna kadar bile dayanırsın hiçbir şey olmaz çok geçmiş olsun