hlyagl dakika tut. Suyun geldiğinde hastaneye git. En güzeli sancıyı evde çekmen. Evde çekip bi kaç cm açıldın mı hastaneye varana kadar bi 6 7 cm olsan. Direk doğuma alınırsın hooopp bebişin kucağında 🤗💕 hastanede sancı çekmek kadar berbat bişi yok. Kendi sancıların oluyorsa, suniye gerek kalmıyorsa en güzeli. Hadi inşaAllah bir avazda gelsin 🤗🤗🙏🏻