06uysal UmmuUsame 39+5 oldum cuma günü nişan geldi ama bende de tık yok. Hayırlısı bakalım vardır bi vakti
Tugbae UmmuUsame 39+4 olduk ama hiçbir belirti yok çarşambaya kadar gelmezse kendi isteğiyle doktor müdahale ederek doğum başlaticak
Tahaninannesii UmmuUsame benim de 5 günüm var bekliyoruz bakalım. Doktorunuz ne söyledi peki bu konuda?
Rabiakoksal UmmuUsame 41+1 10 gündür hafif hafifi sancılarım var 4 gündür daha sık sancılarım var başkada bir belirtim yok bekliyorum 😞
Nn20 gulsah9534 bizde oyle 39+0 olucaz gün dönünce. Ama üç gündür karnım sertleşiyor acaba dogum belirtisimi yoksa yalancı mı ayırt etmekde, Allah bir nefeste kurtarsın hepimizi 🌸
Rukiyoloji Bizde 39+2 yiz hafif hafif sancılarım geliyo. Sızıntı şeklinde de ıslaklık var ama vajinal akıntı mı suyum mu ayırt edemiyorum 🤷♀️
Tugbae Ffff sancı veya herhangi bir belirti yok bizde henüz çarşambada bekleme süremizi tamamlıyoruz müdahale ile yani öncelik suni sancı ile deneyecek doktor verim alamazsa sezeryan yapilacak
Arzum35 Bizde 40+2 olucaz yarın kontrol var bakalım bizim doktorumuz da çok beklemeyiz suni sancıyla başlatırız doğumu dedi yarın ne olucak merak ediyorum
Emos04 Bizde aynı tık yok ara ara bel ve karın ağrısı dışında salı gününe yatış verdi doktor normal doğum istediğimiz için. bebek kilo almasın daha fazla diye bekletmeyecek kilosu fazla imiş