Hanımlar 25 haftalık hamıleyım 2 ayda bır butun vucuduma agda yapıyorum onceden kuafore gıderdım ama koronadan sonra hıc gıtmedım hep kendım yaptım evde bugun yıne yaptım normalde kıl koklerımde kanama olmaz ama bu defa oldu gebelıkten dolayı mıdır acaba gobekten goremesemde aynayla falan bikini bölgemede yaptım ama bı yandan da korkuyorum sıkıntı oluyor mu acaba gebelıkte 😐