Kelebekanne 27 haftalığım midem inanılmaz yanıyor uyuyamıyorum çok kötüyüm. Ne yapmam gerekir arkadaşlar bi önerisi olan var mı?
esoeso Kelebekanne canm valla onunye bunu ye dyecm ama ynede olmyck ayva salatalk süt bi yere kdr rahatltyr ama ynede en ıyısı şurup iç bnce gaviscon bn sabahlra kadr uyumzdm agrdn doktrna syle gaviscon surup verrsn en ıyı en kesn cozm
Brc32 Kelebekanne benimde 20 haftadan beri çok yanıyor doktorum gaviscon şurup verdi o çok iyi geliyor
Ceren35 Kelebekanne ayni ben , 27 hastayim icimden alev cikacak bir rennie cigniyorum yada gaviscon surup
Kelebekanne Brc32 çok kötü bişeymiş mahvoldum resmen. Kontrolümde doktoruma söyleyeceğim bana da yazar inşallah
Kelebekanne Ceren35 yaaa Allah yardımcımız olsun canım çok kötü bi durum uyku bile uyutmuyor o derece yanıyor
Hanif Kelebekanne sade maden suyu ve soğuk süt canım çok iyi geliyor. Bide yediklerine dikkat edeceksin. Çok yağlı, acı, baharatlı şeyler tüketme.
Annesinin1tanesi Kelebekanne ne denediysem olmadı hamileleğimn başndan beri çekiyorum canm 29.+5 olduk gittikçe artıyor iki gündr midem kötü olduğunda bitter çikolata yiyorum iyi geliyr
esoeso Kelebekanne allah yardmcn olsn 36 haftamı btrdm ama dha mde agrısnı yanmasnı btıremdm yatakta dik otrtyor resmn sabhlra kadr yanmadn uyumdgm ble olmstr