Birsen2906 Kızlar bu ay ovulasyon kullandım değerlendirdik.. Adetime 3 gün var ama tek taraflı kasık ve bel ağrısı oluyo adet olucam galiba ufffffff test yapmadım amaa inşallah olmama gebelik bekleyen var miiiiiiii belirtiniz neler??
Busratopuz Birsen2906 bende ovulasyon testi ile hamile kaldım adetime 1 hafta varken kasıklarım da ağrılar olmaya basladı normalde adetimde agrım olmaz ben bu yüzden enfeksiyon felan kaptıgımı düsündüm. Kardesim in israrıyla erken gebelik testi yaptım ve hamile oldugumu ögrendim 😊 suan 12 haftalık bebeğim
gel_artik_bebegim Birsen2906 şuanda erken gebelik testi yaparsan büyük ihtimalle çıkar 🤭 belirtiler yoğun bel ağrısı ve benim tek taraflı kasık ağrım olmuştu alttan biri iğne batırıyor gibi oluyordu 2 kez oldu gece 2 kez midem bulandı uykudan uyandım 2 kez de başım dönmüştü
tandirella001 Birsen2906 Hamilelikteki erken belirtiler ile adet belirtileri hemen hemen aynı olduğu için benim kafam cok karışmıştı o zaman
Sedaaaaaa1 Ben adetime 3 gun kala ovulasyon testi yapmistim rastgele orda cok koyu çıkmıştı ardından gebelik testi yapmistim ondada net bi sekilde çıkmıştı yani bende erken ogrenmistim insallah sende hamilesindir canım
Ecrinsu gel_artik_bebegim Mrb canım benimde adete son 5 gün. Senin ne gibi belirtilerin oldu acAba benim cok aşırı kasık agrım var belim çok agrıyor bakalım kısmet
gel_artik_bebegim Ecrinsu benim normalde regl ağrım tüm kasığımda olurdu ama o zaman sadece sağ kasigimdaydi sağdan yumurtlamisim . vajinamda zonklama vardı sanki alttan biri iğne batiriyordu bir de 2 gün basım döndü gece de 2 kez mide bulantısıyla uyandım canım
BsraAktr Ben de ovülasyon testi ile hamile kaldım ilişkiden 12 gün sonra ve regl tarihime 7 gün kala erken gebelik testi yaptım çok silik çizgi çıktı gittim hemen kan verdim ve sonuç pozitifti şimdi 6 haftalık hamileyim canım🙏
gel_artik_bebegim Birsen2906 yok ya ben hamileyken belirtilerimi söyledim yani birkaç ay öncesine ait ama kimyasal düşük yapmıştım bu ay hamile kalma ihtimalim yok kistim için d. kontrol hapi kullaniuroum aa üzüldüm napalim bir dahaki aya artık 😕
Birsen2906 gel_artik_bebegim pek umudum yoktu tabi Bi yanımda istiyordu hayırlısı artık 🤷♀️ inşallah seninde hemencecik tutar