deletedmom1242 Bende kasıklarımda hissediyorum 1 hafta önce doktoruma sordum normal dedi plasenta daha aşağıda rahim ve bebek büyüdükçe yukarı çıkar yukarılarda hissedersin dedi. Bende korkmuştum ilk hamileliğimde böyle kasıklarda hissetmemiştim ama ikinci hamileliğim daha farklı bunu farkettim 😊