Duyguderinderen Arkadaşlar 14 haftalık gebeyim sürekli midem bulanıyor ve devamlı aç hissediyorum yiyorum tekrar acıkıyorum varmı böyle hissedenler devamlı yeme isteği
Cana Duyguderinderen ya benim 9 haftalık bebeğim aynı durum bende de var, midem bulanıyor afedersiniz kusamıyorum, zar zor yemek yiyorum yarım saat sonra yine açım hiç yemek yememiş gibi🤔
Busra34ybg Duyguderinderen valla ben doyunca sinirleniyorum doymak istemiyorum sürekli biseyler yiyim diyorum ama midem rahatsız oluyor bu seferde 😏
Duyguderinderen mlkkk ara öğünde yapıyorum ama ilginç ya bulantıdan ötürü devamlı yemek istiyorum acaba çok yediğim içinmi midem bulanıyor
mlkkk Duyguderinderen olabilir mideni bastırmak için sürekli yeme ihtiyacı duyuyor olabilirsin yanında leblebi bulundur hem mideni bastırır hem tok tutar
Ayazzzzzz Duyguderinderen yemen daha iyi bence. Sevinmelisin bu duruma)) bazilari bulantidan ağzina bir lokma koyamiyor
Duyguderinderen Cana aynı şekilde çok ilginç ama sadece tuzlu yiyorum ama devamlı bişeyler istiyor canım bu gidişle çok kilo alıcam psikolojikmi bilmiyorum kusamıyorumda sadece gün boyu bulantım vat
Ayazzzzzz Duyguderinderen bulanti bende hala var))32+2 oldum)) kusmuyorum ama midem gelib gidiyo. Bide açlıktan da mide bulanir
Duyguderinderen Ayazzzzzz bende devamlı bulantıdan yiyorum ama yinede fayda etmiyor kilo alıyorum birde çok ekmek yiyorum ooffff ya nasıl vericem sonradan kilo almak kolay vermek çok zor
Duyguderinderen Busra34ybg aynen belki bende çok kaçırdığım için midem devamlı bulanıyor bir ağırlık var