Dogum yapalı tam 1 hafta oldu sezaryen oldum. Bu sabah ve aksam cok üşüme tuttu titremedim ama ateşimi ölçtük 38 fln cikti. Alnima soguk bez koyduk battaniye altına girdim falan yarım saat sonra düşmeye başladı parol aldım bi de. Terlemeye başladım sonra da. Eşimle cok telaş ettik. 38 i hiç geçtigini bilmem ateşimin. Baş ağrım da vardi bugün. 1 hafta sonra ateş olmasi normal midir? Sonra terlemek? Pazar malum doktor da yok. Geçmezse yarın gidicem ama yaşayan varsa yardımci olsun nolur korkuyorum