Sen1meleksin Kızlae sancım var dk sıda azalmaya başladı yarına sürmez gibi meryem ana otunu ne zmn suya koyacagım ?
Omerhatice Sen1meleksin simdi birak canim abdestini al dualarini oku 🥰 3 yudumda al suyundan ic icme suyu birak unutma 😊
Bsryrd Hastaneye yatis yaptiginizda acilma oldugu anda suya birakiyorsunuz o acildikca rahimde daha hizli aciliyormus doğumdan sonrada hemen cikarmak gerekiyormus bende yapicam çünkü
Sen1meleksin Aysentass suyundan mı ama suya koymadım belkide ben apar topar gidecem aklıma gelmeyecek ondanda korkuyorum