Nur5 Kizlar arkadaşım yaklasik 6 haftalık hamile .değeri 632 çıktı .bugün sabahtan beri kanaması var kahverengi ama fazla durmadı .nedeni denir acaba .yarın kan değerlerine baktirmaya gidecek .
metehaninannesiii Nur5 kahverengiyse bi sikinti yok ama kırmızı ve pembe gözükürse hemen hasteneye gitsin
glnzem Nur5 yarın çok geç olabilir böyle durumlar hafife alınmamalı Allah korusun düşükle sonuçlanabilir