Esra_80_ Kızlar bu ikisi sizce gerekli mi alan varmı her ikisini 🤷♀️ Ben baby nest aldım ana kucağını bilmiyorum alsam mı zaten kısa süreli kullanılan bişeymiş bilemedim yani 🤷♀️Sizce fikir verin☺️
ikiponcik_annesi Esra_80_ valla bence koyacak yerin yoksa gereksiz kızımda bende aldım en fazla 3 4 ay kullanıyosun sonra gerek kalmiyo bebel hareketleniyo sonra ne yapacaksn yani atsan atılmıyo satdan satılmıyo babynest yeterli bence 🤗
kalben_duam Esra_80_ ben ana kucağı aldım oturma odasında yanımda olması için sallanma özelliğinden dolayı tercih ettim
aannepandaa Esra_80_ babynest bana kullanışsız geliyor. Ana kucağınıda letgodan 2.el aldım. Mutfakta odada vs iş yaparken yanımda durur ye düşündüm. yürüteçkullanmayı düşünmüyorum. Aldığımız kişi9.ayına kadar kulandık dedi bakalım nasıl olacak..
Esra_80_ ikiponcik_annesi evet bide kiracıyız 🤷♀️Bİlemedim bak şimdi ama dikkate alıcam çok sağolun 😍
kalben_duam Esra_80_ ona gerek duymuyorum dediğm gibi bebişler sallanmayı seviyo oyüzden ana kucağı daha mantıklı geldi bana ikisininde kullanma ömrü aynı
Esra_80_ Nazli34 babynesti aldım diğerini de alıcaktım bazıları alma gereksiz diyince bende fikir alim dedim ☺️Ama bilemedim şimdi 😅