Kızlar selam, çok araştırdım ama bununla ilgili hiç bir post bulamadım sorun şu hamilelikte gaz sorunu yaşamayan yoktur 😅 özellikle sesli çıkan gazlardan müzdaribim hamileliğimin son ayındayım arada aşırı sesli gaz çıkardığım anda bebekte tekme atar gibi tepki veriyordu başlarda tesadüf sandım aynı ana denk geldi sandım ama sonralarda da bu durum tekrarladı yani durumun tesadüf olmadığını anladım sesli gaz çıkardığımda bebeğim sıçrıyor yani korkuyor 😂😂😂 başına böyle birşey gelen varmı ? Doktora sormaya utanıyorum 😂