08Hale80 Merhabalar 9+3 haftalık gebeyim oğlum 6 yaşında bu ikinci gebeliğim en başından beri düşük tehlikesi var arada hafif kanamalarım oluyor endişe ediyorum böyle gebeliği geçen arkadaşlar bu stresi nasıl yönettiniz ben hep endişeleniyorum
Dilara0 08Hale80 merhaba benimde keseden uzak ama kanama mi ne varmış doktor sıkıntı yok uzak dedi progestan verdi. Bu ne demek oluyor diye sordum düşük tehlikesi ama sıkıntı yok ilacını kullan dedi kanamam lekeleem yok şükür ama korkuyorum yine de
Busra34ybg 08Hale80 o korkuyu yaşamayan yoktur canım ben 3 ay yatım dua ettim Allah’a sığındım nasibi varsa kimse engel olamaz dedim rabbimin izniyle 33. Hafta geldik yani olan şeyler bunlar dua et dikkat et gerisi Allah’a kalmış
Gamze0666 08Hale80 canım Allah a dua edip gönlünü ferah tutatcaksin ilk gebeligimde 9 ay boyunca lekenmem oldu ara ara hep düşük tehlikesine yordu 1 hafta hastanede yattim ama sezeryan sırasında fark etti ki iki tane miyom varmış ondan kaynakliymis dünya ya geleceği varsa gelir gönlünü ferah tut
Happy41 Merhabalar bende 9 haftalık gebeyim ilişki sonrası ve ertesi günü kan gördüm daha görmedim arada karnım sızlıyor sizce bebeğime zarar vermişmiyimdir böyle birşey yaşayan oldumu ? 😓
08Hale80 Happy41 Happy41 doktor 9 haftadan sonra serbest ama düşük tehlikesi olduğu için 4 hafta daha erteleyin dedi bilginiz oldun
08Hale80 Dilara0 doktor kalbinizi ferahlatmış ne güzel başlıksa da dediğim gibi kanamanız olunca hep endişeniz oluyor
08Hale80 Busra34ybg Busra34ybg maşallah Allah kucağınıza almayı nasip etsin ilk gebeliğim de böyle bir şey yaşamadım ya düşerse diye elim de değil korku yaşıyorum yoksa dua ediyorum Rabbim hayırlısını nasip etsin
Nursel725 Yönetemiyorum galiba . Hep içimde bi korku var kanama alanım vardı iki kere çok fazla kanamam oldu . Şimdide enfeksiyon çıktı . Allah başka dert vermesin ama haftalar geçmiyo sanki