MihrbnGrbz3 AA ben iki haftadır hissetmiyorum diye okudum pardon😅 valla ben tekme dışında hissettiğim kıpırtılar bağırsak hareketleri kimi dönmesini filan hissediyor ama ben sadece bazen karnımın bi tarafında gerilme hissediyorum dokunduğunda sert oluyor o kısım onun dışında tekmelerini bariz hissediyorum 😊 gaz problemin yoksa tekme fark ediliyor canım 😊