Merhaba yarın doğum iznim bitiyor. Branşımda dersler henüz başlamadı bende yüzyğze eğitime geçene kadar çalışmak istedim. Sonrasında doğum yaptığım doktorum heyet raporu vereceğini söyledi.yani ne kadar geç raporu alırsam benim için o kadar iyi olacaktı bebeğe bakma sürem uzayacaktı. Durumu idarem ile konuştum. Bana ders veremeyeceğini yerime ücretli öğretmen aldığını, başlayacaksam ya temelli ya da bu dönemi kapatmam gerektiğini söyledi. Yani ya rapor al bu dönem hiç gelme ya da başlayacaksan geri gidemezsin dedi. Ders alıp vermek ayarlamak zor iş biliyorum ama ders paylaşımı yapılamaz mıydı en azından beni de mağdur etmeme adına 🤷♀️ sizin fikriniz nedir ☺️