Dilara0 benim tüp bebek önlem amaçlı kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyordum onlar yapmış benim herhangi bir kanama alanı yoktu çok şükür risk de yoktu ama tüp olunca işte ilaca devam ettiriyor ne olur ne olmaz diye. Bir de bu ilaç sadece düşük önlemiyor erken doğum u da önlüyormuş sanırım ileri haftalarda olup da kullanan da çok var burada denk geldim