Blghly 1PrensAnnesi evet bende methini duymuştum. Onun üzerine gittim ve çok ilgili çok iyi bi doktor
Yasemince Oğlumun adını eymen koymuştum rüyamda görmüştüm beyaz tenli mavis gözlü bir bebekte aynısı cikti😆ama asrın isimide hep aklımın köşesinde kalmisti
Eftelya Icot Taylan ismini gördüğüme sevindim 🙂 Bizde 10 Kasımda doğmasını beklediğimiz bebeğimize 9 Kasımda doğsa da Taylan ATA adını verdik...
Icot Eftelya Vayy cok güzel olmuş bebisinizin ismi 😍😍 Rabbim sizlere bagislasin. Hayırlı bir evlat olsun
KbraGndz duygu_sal "çok kötü"nasıl bir tabir ya yorum yapın dedikte bukadarını kastetmemiştim. sanki sizin seçtiğiniz isimler nasıl ya
Zeze03 Bizim ailede ikiz çok eğer ikinci bebeğim ikiz olur kız olursa ikiside arya ve Asya koyucam ama 😁