svksym Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor biz bugün 24.haftamızı geride bıraktık. Akşam yemeğinden sonra karnim acaip gerginleşiyor belimi ağrıtıyor adeta. Karnım mı büyüyor yemekten dolayı mı anlamıyorum. Sabahları olmuyor ama.
Yazg16 svksym 11+4 haftalık oldum bende 1 haftadır her gece patlıcak gibi oluyorum ve mide bulantım devam ediyor çok bişey de yiyemiyorum çarşamba randevum var gidince sorucam doktoruma gece dönemiyorum düzgünce yatakta o kadar rahatsız ediyor 😔 ters giden bişey var diye çok korkuyorum 😔
Nurtas04 svksym benimde öyle oluyor bebek yağı aldım sürdüm 2 gündür rahatladım. Denemeni tavsiye ederim🍀
yasemin333 svksym akşamları yemekten sonra benim de öyle oluyor sabahları karnım daha küçük ve rahatsız hissetmiyorum akşamları varil gibi yuvarlanacam nerdeyse😁
mercimeginanne svksym tamam işte bnmde göbeğim tamamen yemek sonrası şişip geriliyordu. Karnımın altı göbek kısmım göğüs altıma kadar taş kesiliyor gibi oluyordu. Soda ipi uzanınca rahatlıyordum bir müddet sonra.
Ozo34 svksym benimde aynen öyle oluyordu aşırı sert ve gergin bende 24. Haftadayim 22 de kontrole gittim dr bu kadar sert olmasi normal değil değil kasılma ilaci verdi sertleşme olduğu zaman onu aliyorum .Ozellile aysam yemeklerinden sonra oluyor
Ozo34 svksym ben yarim rahimliyim riskli gebeyim perinatolog drum yanin riskli gebelik uzmanı bu sertleşme ve gerginĺigin kasılma olduğunu söyledi. Bu haftalarda kasılma riskli dedi .Kasilma önleyici ilaç verdi
svksym Ozo34 Alla alla yorumlarda herkes aynı soruni yaşadigini soyluyor sizin özel bir sebebiniz oldugu icin belki de normal değil demistir doktorunuz bilemedim şuan.2 hafta sonra kontrolüm var o zaman sorarım bakalim
N_A_Z_L_I_M svksym Ayyy bende 24+5 günlüğüm aynen dedigin gibi oluyor oturdum olmadı uzandım olmadı karnım şiş patlayacak gibi aynen dedigin gibi sabah birsey yok akşam oldumu belimin ağrısından duramıyorum
Ozo34 svksym 5 aydan önce olan sertlesmeler genelde gaz kaynaklı oluyormuş ama 5 den sonra özellikle yalancı kasmalar oluyormuş aynen birde benim alan dar olunca riske atmak istemedik .Tabi danisin yinede belkide sizinki sadece şisliktir
elfaksyy Benimde öyle 26 haftaligim yemekten sonra aksam okadar geriliyor ki karnım yirtilcak saniyorum.Birde 2 gundur sirt ağrısı çekiyorum çok kötü nolcak böyle şimdiden 😣