black8 Arkadaşlar doktor hanıma giden varsa numarasını paylaşabilir mi benimle, telefonu fabrika ayarlarına çevirdim tüm rehberim silindi ve şuan çok acil lazım, karnımda çok şiddetli sertleşme var 35. Haftadayım
esraizmirli annelik16 Saadet hanım paylaşmıyor malesef ya ama mail üzerinden de gecede olsa cevap veriyor aslında numara ve mail aynı şeyler bence bana göre yani
black8 caglanurr Nergiz hanım ikinci muayenede verdi, bildiğim kadarıyla hastalarının da hepsine veriyor numarasını
annelik16 esraizmirli acil bişeyi yazana kadar aramak daha mantıklı o yüzden keşke sadece hastaları için bi numara alıp paylaşsalar
esraizmirli annelik16 numara verincede açmayan açmıyor canım ameliyatı oluyor doğumda oluyor işi oluyor aynı şey bence
oblomov black8 Kendisinden memnun kaldınız mı acaba bende Nergiz Hanım’a gitmeyi düşünüyorum da bebeğin renkli görüntüsünü falan veriyor mu