Gamze-gmz canim tamda 12+3 de kontrolum vardi. Cok sıkıstirdim doktorumu herkes ogreniyor hicmi belli degil falan diye 😅😅buyuk ihtimal erkek ama 1-2 hafta sonra net soylerim demisti. Ve 14. Haftamda net erkek oldugunu ogrendik. Bence goruyorlae ama yanilma payi oldugu icin soylemek istemiyorlar