Dün sabah sezaryan doğum yaptım 37+3 günlük oğlusum ama daha hiç kucağıma alamadım 2 kere görebildim yanına da almıyorlar belli saatlerde sütüm de gelmiyor emzirtmiyorlar da doğumdan sonra kan sekeri düştü bugün normale dönmüş bugün de solunumu hızlı dediler biraz hızlı nefes alıp veriyor 10 gün daha kuvez de kalır dedi hemşire dua edermisiniz bize de