rumeysa-96 vivense den stone bebek odası aldım, henüz bebegim doğmadı ama odası kuruldu, gayet hoş görünüyor, gören herkes begeniyor. Sağlamlığı hakkında yorum yapamam kullanmadığım için ama oldukça kullanışlı görünüyor. Görsel olarak da gayet iyi duruyor. Montajını yapan ekip de gayet ilgiliydi. Bir sorun yaşamadım.