Mrhb güzel anneler , prematüre bir bebeğim var gazını çıkarmama rağmen kendini çok kasıyor ve taş gibi oluyor vücudu ve mosmor oluyor gaz damlası kullancm dedim ama prematüre olduğu için henüz erken gazını çıkarıyorm ama kendinj yine de çok kasıyor bu konuda Bilgi sahibi olan anneler bna yardımcı olabilirmsnz lütfen 🙏💜