Kızlar 27 haftalık hamileyim ve hamile kaldigimdan beri kaşıntım var doktorum hamilkten olan birşey doğum yapınca geçer dedi ama bu gün ciltiye doktoruna göründüm ve uyuz olabilir dedi ve ilaç verdi kulanicam daha kötüsü 1.8, aylık kızım var onda kaşıntı var ve çok kötü ağlıyor psikolojikmen çöktüm böyle olan var mı