Selamun aleyküm kızlar ben 22 +3 gunluk hamileyim ama iki gundur basimda bi uyuşukluk gözlerimde yorgunluk birde sık idrara cikma oluyor normalmi sizce gebelik zehirlenmesi belirtileri neler acaba korkuuorum yarin sağlik ocağina gitsem ilgilenirmi doktor acaba