EsraZengin Merhabalar ben şuan 2 ay 8 günlük hamileyim. Bügün sol kalçamda Ve belimde agrı var. Onun öncesinde bi düşük yaşadım endişe ediyorum. Yaşayanlar var mı acaba. Yardımcı olur musunuz?
Gamze2172 EsraZengin malesef cnm bende 4 buçuk aylığım 1 aydan fazla sol kalçam ağırıyor ozelıkle üstünde çok uzansam oluyor
sternocleidomastoideus EsraZengin sırt üstü yatıp ayaklarını karnına doğru çekip kendini sağa sola doğru hafifçe sallamayı dene. Valla benimde ilk haftalarda bildiğin kalça kemiğim ve bel kemiğim sanki ayrılıyor gibi çok şiddetli ağrım oluyordu hep öyle yapıyordum rahatlatıyordu 🤷🏼♀️
Nilaylks EsraZengin benim de kalça ağrım var ama 24. Haftadayım aile hekimi bugün kalsiyum magnezyum eksikliğinden olduğunu bolca süt peynir yoğurt tüketmem gerektiğini söyledi kan değerine göre ilaç da veriyorlar sanırım sizde bir danışın isterseniz
anne091 EsraZengin canım magnezyum eksikliği vardır doktoruna söyle ilaç vericek sana aynı sorunları bende yaşıyorum
Sincapannesi Kalça ağrısını bende çekiyorum 10 haftalığım ve adım atamayacak hale geldim dün gece kitlenip kaldım. Biraz kendimi yorduğumda ve ağır kaldırdığında artıyor ağrı
nslhhsn9221 EsraZengin Bende aynı konudan post açmıştim endişeden. Ama birçok gebede oluyomus. Siyatik ağrısı diyolar. Bu ağrı tek tarafa vuran bir agriymiş. Ben dinlenirken daha iyi hissediyorum. Çok yormamaya çalışıyorum kendimi. Yorulunca iki katına çıkıyor
EsraZengin Verdiğiniz cevaptan dolayı çok teşekkür ederim Allah razı olsun önerilerinizi uygulayacağım 🙏😊