Anne54 hatırladığım kadarıyla devam ıslak mendili o canım arkadaşta görmüştüm 🌸 6. Aydan sonra devam ıslak mendili kullanılıyor ilk 6 ay yenidoğan şeklinde diye biliyorum 🤷🏻♀️ yani ben o şekilde aldım ☺️ama dursun her türlü kullanılacak ıslak mendil kapağı açılmadığı sürece kuruma olmaz diye düşünüyorum ☺️🌸