Busra3509 AyseAli_07 haklısınız. Bende cok korkuyorum 😟 acaba su mu akıntı mı bi cözsem En iyisi gitmek baska türlü Allah korusun gec kalmak istemiyorum Sizin kacıncı haftada oldu böle benm 25
[silindi] Busra3509 bir gecede o kadar acilir mi bilmiyorum, benim 1 hafta boyunca her gun 1 kez oldu o. Ben akinti sanmistim degilmis. Sizin bugun basladiysa belki yarin gitseniz de olur, bugun ayakta kalmayin hep yatin onlem amacli
Mervuras26 Busra3509 eczanelerde bunu anlamak için ped satılıyormuş amnion sıvısı ise renk değiştiriyormuş aklınızda bulunsun
Mervuras26 Busra3509 evet canım. Denemedim ama internete araştırdım benimde çamaşırım pijama ıslanacak şekilde renksiz sıvı akıntım oluyor ara ara merak etmiştim o zaman baktım . Ama her doktora gittiğimde normal su hormonaldir dedi şuan 29. Haftalığız ara ara hala olur
Busra3509 AyseAli_07 yok. Arada kasıklarım agrıor du suan daha iyiyim. Acaba enfeksiyonum mu var diye düsündüm bi an ama 🤔 Su mu akıntı mı bu gelen bir bilsem 😟🙏
Busra3509 Mervuras26 bende korktum baya En ufak seyden korkan biriyim zaten Karnım agrısa korku dusuyor icime
Busra3509 [silindi] gizem hanım tesekkür ederim ilginiz icin💜💜🌹🌹🌹 Bebek suyu suan iyi dedi ama gebelik şekeri cıktı bugun ve idrarda protein cıktı 😟😟😟😪😪😪😪
[silindi] Busra3509 olsun bebek iyiyse onlara onlem alinir hallolur. Yeterki siz ve bebek iyi olsun. Bakti dimi rahim agzi uzunluguna? Iyi dedi?
Busra3509 [silindi] ben sıkıntıyı söledim. Ultrasona aldı suyunda bir sıkıntı yok dedi sadcee canım 🙏💜 Bende protein cıkmasndan cok korktum zehirlenme falan olyomus ya 😪