Çok geçmiş olsun aynı sorunu bende yaşıyordum araştıra araştıra kuru iğne tedavisi diye bir tedavi buldum.Netten detayları okuyabilirsiniz,hamilelere de uygulanabiliyor.Benim 3.seansım eskisine göre daha iyiyim çok şükür.Boşa bu acıyı çekmeyin,yaptırabileceğiniz bir yer varsa mutlaka yaptırın