Defnealya_ Yumurtasıyla beraber beklerken çatlayanlar 😂😂😂Bugün 8. Gün zaman geçmiyor,🥴 benim gibi olanlar gelin beraber bekleyelim😘
Umutduru Defnealya_ Canim benim de 5.günüm çatliyorum ben de acaba bu ay olucak mi diye ama kasık ağrim ve akıntım oluyor inşallah mucizem gerçek olucak🙏🏻😘
krmzoje Defnealya_ bugün ikinci günüm daha hic ağrım olmadi ya 2 ay kullandim baya ağrım olmuştu senin nasil canim
Zerrin_ Defnealya_ Benimde bugün 2. Günüm hafif hafif şancı değil de yanma oluyor bakalım ne olcak bu ay hayırlısı hakkımızda inşallah 😍
Sdmrll Defnealya_ canım bende cuma günü vuruldum ağrın oldu mu senin belim ağrıyor benim vurulduğum günden beri
Defnealya_ krmzoje benim ilk 3 4 gün baya şiddetli ağrım oldu adet sancıısı gibi ama geçti ☺️ Çatlama belirtisiydi galiba :) şimdi kalmadı bseyl
Jasminnnnnn Benimde çatladı kasık ağrısıyla birlikte doktora gittim çatlamış dedi döllenme gerçekleşti heyecanla sonuçlrı bekliyorum döllenmeden 6 gün geçti ilk 3 gün apandisit gibi kasık ağrısı yaşadım
Defnealya_ Jasminnnnnn aynı sekilde bende bayaaaaa bi sancı cektim bakalım bekliyorum 12. Kan vericem 😘
Defnealya_ ezgikartal evet canım bende pıhtılaşma cıktı o yüzden kayıplar olmş bu sefer iğneye başlıcam
Sdmrll Defnealya_ kuzum yine ben nelere dikkat ettin iğneden sonra ben ilk 2 günü değerlendirebildim bugün 4. Gün tekrar deneycem ağrım devam ediyor ya geçmedi
supermommm Defnealya_ canım 12. Gün de aynı 14. Gün gibiydi bugün 15. Testi yaptım silik ti gene oldu mu olmadı mı anlamadım adete 13 gün kaldı ama