Gamzeee89 Hanımlar nasıl bişey düşünüyorsunuz alan oldumu yada alacak olanlar fikir amaçlı link veya resim paylaşırmısınız 😍
Annecik_ Gamzeee89 ben normal pijama almıştım ilk doğumum yazın oldu pek de giyemedim açıkçası ama hastanr için gecelik almıştım daha rahat oluyor hastanede lcw ve pentiden aldım çoğunu bir tane de süslü takım gecelikler satan bir dükkandan almıştım
Yaagmurr Gamzeee89 canım kesinlikle gecelik tarzı almalısın doğum sonrası alttan bakıyolar bir kaç kere pijama takımı giy çıkar ben çok zorlanmıştım
egemommm Gamzeee89 bende lcw dan bir tane önden düğmeli bir de emzirebilmek için 2 yandan açılan pijama takımı aldım bir de nolur nolmaz uzun gecelik aldım
Asilinannesi1 Gamzeee89 https://imgyukle.com/i/L7b2Ib https://imgyukle.com/i/L7bKAS canım bu 2sini aldım ben
Gamzeee89 Yaagmurr doğumum sezeryan olucak canım 2. Gebeliğim ilkinde erken doğum yaptım pijama almamiştiö bile daha apar topar gittik
egesmom Siparişi ne zaman vermeliyiz pijamalar için beden nasıl olmalı acaba bilen var mı??? ( Hastanede giymek için )
mlkkk egesmom 29dan sonra 1beden büyük vermek daha iyi olur canım ne kadar kilo alacağımı bilemem diye erken almak istemiyorum ben
mlkkk Gamzeee89 gecelik almayı düşünüyorum pijama sezeryan olursa dikişlerime değer ve eğil giy çıkart uğraştırır o yüzden geceliii hemen üstten giyiveririm 😊
Kubraylmz0 Benimde temmuza geliyor şimdilik bunları beğendim ama sabahlık ve hırka gibi bir şey de aklımda
Gamzeee89 Kubraylmz0 benimde hazirana denk gelio kısa kollu bişeyler baktım ama hoşuma giden hiç bişi olmadı
egemommm Gamzeee89 internet sitesinden aldım , he birde sabahlık aldım onu mağazada denk geldi öyle aldım
Fatos007 Gamzeee89 Bir tane lcwaikikiden önden düğmeli siyah aldım kanamam çok olursa her ihtimale karşı diye. İnstagramdanda bibulittle sayfasından 4lü lohusa takımı aldım çok kaliteli ve piyasaya göre uygundu.