elifnurrrr Kızlar Sultanbeyli tıp merkezinde renkli ultrason yaptıran varmı acaba aranızda memnun kaldınızmı
Azrece123 elifnurrrr ben yaptırdım ama renkli bir cıktı vermediler cd ve sıyah bir ultrason cıkısı birde rapor veriyorlar cok oyle dıger ozeller gıbı cok ugrasmadı bana 10 dkıka ancak surmustur ama baska yerlere gore fiyat acısından uygun
elifnurrrr Azrece123 evet bende baya araştırdım 600 700 800 TL hep orası 300 diyince uygun geldi ama umarım güzel geçer