Dervisinannesi Anneler ben 1 bucuk aylik hamileyim ve 1 yas 1 aylik emzirmekte oldugum da bir bebegim var dusuk riskim oldugundan doktorum progestan kullanmami ve sutten kesmemi soyledi azalttim ama malesef sutten kesemiyorum bebegimi bu durumda ilaci da kullaniyorum emzirmeden otürü bebegime zarari varmidir sut yoluyla gecer mi bileniniz varsa acil yazar misiniz ?
Tura16 Dervisinannesi benim de iki damla leke gelmişti bende o hapı kullandım bana sünnetlik çocuk gibi yatacaksın falan demişti yasak vermişti şuan bende oğlumu kesmeye çalışıyorum baya alıştı