2368 17 haftalığım geçen hafta bi deniyim dedim içmedim keşke içseydim başa sardım resmen hala kullanıyorum 😂🥲
123Fatih eylusko cnm ben 7.ayındayım hala kullanıyorum mide bulantısı devam ediyor bir dorun olmaz içini ferah tut
2minikannesi eylusko prilam Dr bende kullanıyorum bünye alışınca etkisi azalıyor fakat günde 4 taneye kadar içilebiliyor sabah kalkınca üçüncüyü içiyorum çok şükür çok rahatım bu arada 17 haftalık olduk