Merhaba arkadaslar ben 4.bebegime hamileyim ve dogum yapmak üzereyim bu bebeğim den sonra kordonlarımı baglatmayı düşünüyorum baglatan var mı sonrasında herhangi bir sıkıntı yaşanıyor mu. Ben sonradan çok sancılı geçtiğini duydum Bi kaç kişiden ama birebir yaşayandan duymak isterim yardımcı olur musunuz lütfen