beybikos Normalde özel hastaneye gidiyorum ama doktor tıp fakültesine yönlendirdi. Bu testi yaptırmam için, ikili taramadaki bir değerin düşük olmasından dolayı pıhtılaşmadan şüphelendi onun için. Böyle bişey yaşayan var mı
Denizin beybikos yaptır canım sen gerisini önemseme nerde olursan ol yaptır özel yada devlet farketmez çok önemli bişey bu
yasemin333 beybikos eğitim araştırma hastanesinde yaptırdım ben de 1 ayda çıkmıştı sonucum acil yaptırman gerekiyorsa biran önce yaptırmalısın geç çıktığı için.
Elifmyilmaz beybikos özel hastanelerde çok pahalıya yapıyorlar. Ben üni hastanesinde yaptırdım ücretsiz olarak 1 ay gibi sürede sonuçlar çıktı bazı sonuçlar daha erken çıktı hatta ihmal etme çok önemli
Merve43 beybikos evet istanbulda yaptirmisrim malesef devlet hastanelerinde öyle geç çıkıyor sonuç her laboratuvarda bakılmıyor ama özel laboratuvarlar var bakan onlar bir hafta içinde sonuç veriyor
beybikos Dua35 apap mom ile beta olan düşükmüş down sendromu yok sıkıntı yok ama biraz düşük belki pıhtılaşmadan şüphelendi