minik_kalbim Kizlar sezeryan yaram tam kasıgımda ben artık ağda yapamayacakmiyim 40ımdan sonra yapsam dikişleri açarmı agda 😒
Nehmir minik_kalbim ben yapıyorum hiç sorun yaşamadm ancak 40 gün oraya baskı uygulamak çekiştirmek için erken olablr belki. Biraz daha bekleseniz daha iyi