Kızlar hiçbir ilaç kullanmıyorum ama farklı farklı yerlerde aynı ay içinde prolaktine baktırdım ilkinde 50 civarıydı. Hatta doktor MR istedi bu yüzden. Şimdi yeni sonucuma baktım prolaktin 22 çıkmış. Mr henüz sonuçlanmadı. Ama merak ettim aynı ay içinde bu düşüş normal mi? Testlerde hata olabilir mi? Siz yaşadınız mı bu tür bişey?