Kızlar merhabalar…
Daha önceden sormuştum ama şimdi her şeyi baştan anlatmak istiyorum.
Hamilelikten şüpheleniyordum, gidip idrar testi almıştım ama bozuktu sanırım hiçbir sonuç vermedi diyebilirim. Ardından ben normalde 23 Şubatta adet olursam olurum diye düşünürken 19 Şubatta 3 gün süren bir kanama gördüm. Sonra aynı gün acaba yerleşme kanaması mı diye hastaneye gittik test için. <0.100 çıktı. O günden itibaren mide bulantılarım halsizlik vs devam ediyordu. En sonunda tekrardan bebetime markasında bir gebelik testi aldım negatif çıktı. Mide bulantılarım daha da arttı, koku hassasiyetim oluştu. Canım turşu istiyor misal😔
Bugün ise göğüslerim sızlıyor ama öyle böyle değil.
Ne yapmalıyım, başınıza böyle bir durum gelen var mı?
Kan testini çok mu erken yaptırdım acaba…
Çok üzülüyorum lütfen bilgisi olan paylaşabilir mi😕🤲🏻🌸